Garancije
Garancije
Radne ploče
METOD sustav kuhinja
Što pokriva ova garancija?
Ova se garancija primjenjuje isključivo
na upotrebu u kućanstvu. Ova garancija pokriva sve sljedeće dijelove
METOD sustava kuhinja:
• okviri elemenata • fronte • UTRUSTA
šarke • MAXIMERA potpuno izvlačne ladice
• EXCEPTIONELL potpuno izvlačne ladice
na otvaranje na pritisak • UTRUSTA police od kaljenog stakla i
melamina • postolja • noge • pokrivne ploče • ukrasne letve
nepravilno spremljeni ili sastavljeni, koji se nepravilno koriste,
zlorabe, pogrešno koriste, mijenjaju ili čiste pogrešnim
metodama čišćenja ili pogrešnim proizvodima za čišćenje. Ove
garancije ne pokrivaju normalno trošenje i habanje, rezove
ili ogrebotine ili oštećenja izazvana udarcima, nezgodama ili
prljavštinom u česticama vode. Pažljivo se pridržavaj naših
uputa za sastavljanje i njegu proizvoda.
Proizvodi koje ne pokriva ova garancija
Kvake, ručke. ERSÄTTARE klizna šarka za poluintegriranu
perilicu posuđa. BEHJÄLPLIG klizna šarka za potpuno integriranu perilicu posuđa.
Upute za njegu
Kako bi garancija bila valjana, potrebno se pridržavati posebnih uputa za njegu za svaki proizvod. Sve su upute za njegu
dostupne u robnoj kući IKEA i na IKEA.hr.
UTRUSTA žičane košare, TORNVIKEN, VADHOLMA, TUTEMO i
HÖRDA imaju 10-godišnju garanciju.
Opća prava
Ova ti garancija daje posebna prava, ali ni u kojem slučaju ne
utječe na tvoja zakonom zajamčena prava.
KNOXHULT i SUNNERSTA kuhinje imaju 2-godišnju garanciju.
Što će IKEA napraviti kako bi se riješio problem?
IKEA će pregledati proizvod i odlučiti, po vlastitom nahođenju,
pokriva li ga garancija. Ako odluči da pokriva, IKEA će tad
putem vlastitih usluga, po vlastitom nahođenju, zamijeniti
istim ili sličnim proizvodom. Ako se proizvod više ne prodaje u
robnoj kući IKEA, IKEA će ponuditi prikladnu zamjenu. IKEA će
o prikladnoj zamjeni odlučiti po vlastitom nahođenju.
Kako nas kontaktirati u slučaju potrebe:
Kontaktiraj lokalnu robnu kuću IKEA. Adresa i telefonski broj
mogu se pronaći u IKEA katalogu ili na IKEA.hr.
Sačuvaj račun kao dokaz o kupovini.
Dokaz o kupovini potreban je kako bi garancija bila valjana.
Za više informacija pogledaj brošuru s garancijama na kuhinje.
Iznimke
Ove se garancije ne primjenjuju na proizvode koji su
Uvjeti za garancije
Garancije vrijede od datuma kupovine u robnoj kući IKEA.
Potreban je originalni račun kao dokaz kupovine.
Iznimke
Ove se garancije ne primjenjuju na proizvode koji su
nepravilno spremljeni ili sastavljeni, koji se nepravilno koriste,
zlorabe, pogrešno koriste, mijenjaju ili čiste pogrešnim
metodama čišćenja ili pogrešnim proizvodima za čišćenje. Ove
garancije ne pokrivaju normalno trošenje i habanje, rezove
ili ogrebotine ili oštećenja izazvana udarcima, nezgodama ili
prljavštinom u česticama vode. Pažljivo se pridržavaj naših
uputa za sastavljanje i njegu proizvoda.
144
Od izmjena izvršenih nakon prve montaže.
Garancija se primjenjuje isključivo ako vlasnik radne ploče živi
u obiteljskoj kući, jedna obitelj.
Kuhinjske miješalice za vodu
Što pokriva ova garancija?
Ova 10-godišnja garancija pokriva sve
IKEA kuhinjske miješalice za vodu. Ova
se garancija primjenjuje isključivo na
upotrebu u kućanstvu i pokriva sve
pogreške u materijalima i izradi svih
kuhinjskih miješalica.
Što nije pokriveno ovom garancijom?
Ova garancija ne pokriva normalno trošenje i habanje, rezove
ili ogrebotine ili oštećenja izazvana udarcima, nezgodama ili
prljavštinom u česticama vode. Vidi opće uvjete na str. 120.
Opća prava
Ova ti garancija daje posebna prava, ali ni u kojem slučaju ne
utječe na tvoja zakonom zajamčena prava.
Kako nas kontaktirati u slučaju potrebe:
Kontaktiraj lokalnu robnu kuću IKEA. Adresa i telefonski broj
mogu se pronaći u IKEA katalogu ili na IKEA.hr. Sačuvaj račun
kao dokaz o kupovini. Dokaz o kupovini potreban je kako bi
garancija bila valjana.
Što će IKEA napraviti kako bi se riješio problem?
IKEA će pregledati proizvod i odlučiti, po vlastitom nahođenju,
pokriva li ga garancija. Ako odluči da pokriva, IKEA će tad
putem vlastitih usluga, po vlastitom nahođenju, zamijeniti
istim ili sličnim proizvodom. Ako se proizvod više ne prodaje u
robnoj kući IKEA, IKEA će ponuditi prikladnu zamjenu. IKEA će
o prikladnoj zamjeni odlučiti po vlastitom nahođenju.
Uvjeti za garancije
Garancije vrijede od datuma kupovine u robnoj kući IKEA.
Potreban je originalni račun kao dokaz kupovine.
ENHET sustav kuhinja
Što će IKEA napraviti kako bi se riješio problem?
IKEA će pregledati proizvod i odlučiti, po vlastitom nahođenju,
pokriva li ga garancija. Ako odluči da pokriva, IKEA će tad
putem vlastitih usluga, po vlastitom nahođenju, zamijeniti
istim ili sličnim proizvodom. Ako se proizvod više ne prodaje u
robnoj kući IKEA, IKEA će ponuditi prikladnu zamjenu. IKEA će
o prikladnoj zamjeni odlučiti po vlastitom nahođenju.
Proizvodi koje ne pokriva ova garancija
FYNDIG sudoper.
Ove garancije ne vrijede ako su se proizvodi koristili na
otvorenom, za javnu upotrebu ili u korozivnom okruženju.
Uvjeti za garancije
Garancije vrijede od datuma kupovine u robnoj kući IKEA.
Potreban je originalni račun kao dokaz kupovine.
Što pokriva ova garancija?
10-godišnja garancija vrijedi za sve ENHET
proizvode. Ova garancija primjenjuje se
samo za upotrebu u kućanstvu.
Što pokriva ova garancija?
Ova se garancija primjenjuje isključivo
na upotrebu u kućanstvu u kuhinji.
Pokriva sve radne ploče. • Pokriva sve
sudopere osim FYNDIG.
Ove garancije ne vrijede ako su se proizvodi koristili na
otvorenom, za javnu upotrebu ili u korozivnom okruženju.
Upute za njegu
Kako bi garancija bila valjana, potrebno se pridržavati posebnih uputa za njegu za svaki proizvod. Sve su upute za njegu
dostupne u robnoj kući IKEA i na IKEA.hr.
Opća prava
Ova ti garancija daje posebna prava, ali ni u kojem slučaju ne
utječe na tvoja zakonom zajamčena prava.
Kako nas kontaktirati u slučaju potrebe:
Kontaktiraj lokalnu robnu kuću IKEA. Adresa i telefonski broj
mogu se pronaći u IKEA katalogu ili na IKEA.hr.
Sačuvaj račun kao dokaz o kupovini.
Dokaz o kupovini potreban je kako bi garancija bila valjana.
Za više informacija pogledaj brošuru s garancijama na kuhinje.
Iznimke
Ove se garancije ne primjenjuju na proizvode koji su
nepravilno spremljeni ili sastavljeni, koji se nepravilno koriste,
zlorabe, pogrešno koriste, mijenjaju ili čiste pogrešnim
metodama čišćenja ili pogrešnim proizvodima za čišćenje. Ove
garancije ne pokrivaju normalno trošenje i habanje, rezove
ili ogrebotine ili oštećenja izazvana udarcima, nezgodama ili
prljavštinom u česticama vode. Garancije se ne primjenjuju ni
na filtar/aerator koji je potrebno redovito čistiti ili zamijeniti
kad se istroši. Pažljivo se pridržavaj naših uputa za sastavljanje
i njegu proizvoda.
Ove garancije ne vrijede ako su se proizvodi koristili na
otvorenom, za javnu upotrebu ili u korozivnom okruženju. Ove
garancije ne pokrivaju posljedična ili slučajna oštećenja.
Upute za njegu
Kako bi garancija bila valjana, potrebno se pridržavati posebnih uputa za njegu za svaki proizvod. Sve su upute za njegu
dostupne u robnoj kući IKEA i na IKEA.hr.
Cijene proizvoda prikazanih u IKEA vodiču za kupovinu informativnog su karaktera, te se mogu razlikovati od cijena u robnoj
kući IKEA, ovisno o: stanju zaliha, pogrešno istaknutim cijenama na pojedinim proizvodima, trgovinskim poticajima koji vrijede
za određene proizvode, tiskarskim pogreškama itd. Cijene prikazane u IKEA vodiču za kupovinu uključuju PDV, te vrijede do 30.
lipnja 2021, ali su podložne promjeni u skladu s tržišnim kretanjima i situacijama koje se trenutno ne mogu predvidjeti. Tvrtka
IKEA nastojat će prikazane cijene zadržati koliko je god moguće. Važećom se smatra jedino cijena prikazana na etiketi proizvoda u
robnoj kući IKEA. Cijene su podložne promjeni PDV-a.
U IKEA vodiču za kupovinu prikazani su glavni materijali od kojih je proizvod izrađen. Potpun popis materijala za svaki proizvod
može se pronaći na IKEA.hr i na etiketi proizvoda u robnoj kući IKEA, te se jedino oni smatraju važećim.
145